2008年10月15日星期三

最欣賞既黃子華金句

人生

人生不如意事十常八九,咁即係話,人生最多係得十份之一係過癮架咋!
我地所謂既人生,無非就即係話,o個十常八九就冇得走雞架啦,依家就即係去飲,人情又做左啦,麻雀又輸埋啦,D魚又腥,雞又老,魚翅又稀,伙記又惡,你話唔堅持留到散席,包番幾隻靚橙先走,咁仲係人黎咩? 下次仲黎唔黎就另一回事啦!


黃金屋

o係香港發達,就要訓街架啦!
我有冇計錯數?D樓一萬蚊一尺,一間三百尺既樓,係咪三百萬?
三百萬既樓,首期要俾三成,就係一百萬。
乜野人可以有一百萬既現金呀?
賣左你住緊個躉樓囉!
係呀,你要買一躉樓,首先就要有另一躉樓。
呢個人點解會有另一躉樓呀?啊佢原來就有另一躉樓囉。
咁佢第一躉樓點黎呀?
啊,唔知架,宇宙點黎丫?大爆炸爆出黎架!
你咪去同你女友講:得啦我就黎有黎樓啦,就黎爆出黎啦!
係呀,以我地既知識,係唔可以明白一個人點樣可以得到第一躉樓。
我地只知道牛頓既第八定律就係:
有樓有樓,冇樓冇樓,有樓可以變冇樓,冇樓就永遠都冇樓!

沒有留言: